معرفی ماد

بهترین مادهای بازی Mount & Blade: Warband

پردانلود‌ترین مادهای بازی Mount & Blade: Warband

بازی Mount & Blade: Warband یک عنوان اکشن نقش آفرینی سوم شخص است که توسط استودیوی TaleWorlds Entertainment واقع در کشور ترکیه ساخته شده و از سوی پارادوکس اینتراکتیو در مارس ۲۰۱۰ (برابر با ۱۳۸۹) برای کامپیوتر منتشر شده‌ است. در سال ۲۰۱۶ نیز نسخه PS۴ و Xbox One این بازی توسط Ravenscourt برای این کنسول‌ها عرضه شد. این بازی توانست توجه منتقدین را به خود جلب کند و امتیاز نسبتاً خوبی کسب کرد (میانگین ۷۸ از ۱۰۰) و به سرعت طرفداران زیادی را به دلیل گیم‌پلی بسیار گسترده و محیط باز خود به‌دست آورد.

در این مقاله از مادز کلاب، می‌‌خواهیم به معرفی 10 تا از پردانلود‌ترین مادهای بازی Mount & Blade: Warband در استیم بپردازیم.

این سرزمین آخرین روز‌های خود را می‌گذارند، ماد جذاب The Last Days شما را وارد دنیای پرطرفدار ارباب حلقه‌ها می‌کند، این ماد بازی را بطور کلی تغییر داده و شما را وارد سرزمین میانه می‌کند.

سال 354، قرن‌هاست که هیچ پادشاهی بر سرزمین پاندور حکمرانی نکرده. این مد جذاب داستان قهرمانی را حکایت می‌کند که از ساحل دوری می آید و یکی از حکمرانان بزرگ پندور می‌شود و یک بار دیگر به این سرزمین که جنگ آن را از بین برده است.

خود را آماده کنید، چون ماجراجویی‌ها و خطرات زیادی در 7 پادشاهی انتظار شما را می‌کشند. به ماد A World of Ice and Fire خوش آمدید. این ماد بر اساس داستان‌های بازی تاج و تخت و برای بازی Mount & Blade: Warband ساخته و منتشر شده است.

این ماد توجه بسیاری به بخش دیپلماسی بازی کرده و تقریبا تمامی‌باگ‌ها و مشکلات آن را رفع، و ویژگی‌های جدیدی هم به بازی اضافه کرده، علاوه بر تغییرات گسترده در بخش سیاسی بازی، سازنده مد گرافیک بازی را بسیار زیباتر کرده است.

ماد Star Wars Conquest یک ماد جذاب برای بازی Mount & Blade است که آن را از محیط قرون وسطی خارج، و به درون کهکشان‌ها برده است! در میان ستاره‌ها و سیارات قدم بردارید، شما می‌توانید با جمع آوری ارتشی بزرگ کهکشان را تحت سلطه خود در بیارید، در این مد هیچ چیز غیر ممکن نیست!

در ماد Gekokujo، یک شخصیت به نام Tokugawa Ieyasu وجود دارد، یک شخص متکبر بود که طی یک ادعای دروغین خودش را مالک زمین‌های قبیله Minamoto کرد، قبیله ای که عنوان “شوگان” را در اختیار داشتند. به عنوان یک بازیکن در Gekokujo، شما از هیچ چیز شروع و برای به دست آوردن کنترل کل کشور و ساخت یک عنوان مناسب برای خود، تلاش می‌کنید.

ماد Perisno یک حالت فانتزی سبک تبدیل کلی است که در سرزمین داستانی پریسنو قرار دارد. با جناح‌های منحصر به فرد، نژادها، رویدادهای غیر منتظره روبرو شوید و فرصتهای جدیدی را کشف کنید!

ماد L’Aigle یا همان The Eagle یک ماد سینگل پلیر است که محیط بازی را به کلی تغییر داده و آن را به سال 1809 میلاد دوران جنگ‌های ناپلون و امپراتوری اتریش و متحدانشان برده است. جناح‌های بازی شامل: فرانسه، بریتانیا، اتریش، روسیه، پروس، ایتالیا، هلند و ورشو و……

ماد Clash of Kings یک ماد برای بازی Mount & Blade Warband است که در زمان سری کتاب معروف Game of Thrones دنبال می‌شود. این ماد یکی از بهترین ماد‌های بازی است که ویژگی‌ها و نیروهای بسیار زیادی به بازی اضافه می‌کند.

این مد تلاش می‌کند تا واقعیت قرن 13 اروپا را به تصویر بکشد و تجربه جدیدی برای بازیکن ایجاد کند. نقطه شروع سفر سال 1257 میلادی است و این مد نهایت تلاش خود را کرده تا از لحاظ تاریخی دقیق باشد. بعد از نقطه شروع شما وارد میدان نبرد می‌شوید و باید با ارباب‌های دگیر برای تصرف سرزمین و گسترش امپراتوری خود بجنگید!

 

امیدوارم از این لیست نهایت استفاده را برده باشید. مادهای همگی به صورت خودکار همراه با آخرین نسخه منتشر شده در استیم، به‌روزرسانی خواهند شد. شما می‌توانید مادها را به صورت تکی خریداری و برای همیشه به حساب کاربری خود اضافه کنید، یا اشتراک دانلود وب‌سایت را تهیه کنید و به صورت رایگان برای مدت زمان 1 تا 3 ماه به تمامی مادهای وب‌سایت دسترسی داشته باشید.


آموزش نصب مادهای بازی Mount & Blade: Warband

دانلود بازی Mount & Blade: Warband

2 دیدگاه در “بهترین مادهای بازی Mount & Blade: Warband

  1. رضا گفت:

    سلام لطفا آخرین نسخه مود m&b warsword conquest رو هم بزارید چون اون هم یکی از بهترین مود های m&d warband هست.

  2. ali گفت:

    mod M&B Warband Warsword conquest Orc edition ro ham bezariz

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *