آموزش نصب ماد

آموزش نصب ماد های بازی Kenshi

آموزش نصب ماد های بازی Kenshi

برای نصب ماد‌های Kenshi شما نیازمند آخرین نسخه از بازی هستید، کرکی یا استیم فرقی نمی‌کند. برای نصب مادها، کافی است که مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. بازی را در هر درایوی که نصب کرده‌اید، وارد پوشه آن شوید.
  2. در پوشه بازی، به دنبال فولدری به نام Mods بگردید، اگر وجود نداشت، خودتان یکی بسازید.
  3. سپس پوشه مادی که از سایت دانلود کرده‌اید را کپی و در فولدر Mods منتقل می‌کنید.

اکنون از این مرحله به بعد، کمی روند پیچیده می‌شود اما نگران نباشید و طبق مراحل زیر عمل کنید:

اول از همه اینکه، دقت داشته باشید که ماد شما، پوشه در پوشه نشده باشد. برای مثال من مادی دانلود کرده‌ام و اسم پوشه ماد من در حال حاضر 705119823 است. من وارد این پوشه که بشود متوجه می‌شوم که دقیقا یک پوشه دیگر با همین نام وجود دارد که داخل آن محتویات ماد قرار دارد. در اینجا، شما باید پوشه‌ای را کپی کنید که محتوای ماد داخل آن قرار دارد نه پوشه‌ای که در خود پوشه اصلی ماد را قرار داده باشد.

پس از انتقال صحیح ماد، شما اکنون باید پوشه در درون فولدر Mods داشته باشید که نام آن برای مثال، 705119823 است. در درون پوشه، باید فایلی با پسوند .mod وجود داشته باشید، مانند تصویر زیر:

روی فایل .mod راست کلیک کرده و گزینه Rename را بزنید. پس از آن امکان تغییر نام فایل را پیدا می‌کنید، اما ما نمی‌خواهیم نام آن را عوض کنیم، بلکه می‌خواهیم کپی کنیم. برای کپی کردن نام فایل، کافی است که Ctrl + C را روی کیبورد خود همزمان فشار دهید.

پس از آن که اسم فایل .mod را کپی کردید، روی پوشه 705119823 یا هر اسم شماره‌ای دیگری که دارد، راست کلیک کنید و مجدد گزینه Rename را بزنید و نام آن را به اسم ماد که در این مثال، 256 Squad Limit است، تغییر دهید.

پایان، پس از آن ماد شما با موققیت نصب شده است و شما اکنون می‌توانید با اجرای بازی، ماد را فعال و از تجربه آن لذت ببرید.

آموزش این شخص خارجی در این لینک ممکن است برای راهنمای بیشتر کمک حال شما باشد: https://imgur.com/a/VPc2AFj

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *