آموزش نصب ماد

آموزش نصب ماد های بازی Rise of Nations

آموزش نصب مادهای بازی Rise of Nations

برای نصب مادهای این بازی، ابتدا نیاز به دانلود و نصب نسخه کرکی این بازی دارید. پس از آن، باید پوشه مادی که دانلود کردید را از حالت فشرده خارج و در پوشه بازی کپی و جایگزین کنید. دقت کنید که شما باید تمامی فایل‌های درون پوشه ماد را در پوشه بازی کپی کنید و هر فایلی که نیاز به جایگزین شدن داشت را نیز جایگزین کنید. سپس بازی را اجرا کنید و وارد بخش تنظیمات شروع یک بازی شوید، این محل در واقع قسمت Lobby بازی است، جایی که شما علاوه بر تنظیم کردن قوانین بازی، می‌توانید Game Mode آن را هم نیز انتخاب کنید. پس به طور کلی، وارد Lobby شوید و روی Game Mode کلیک کنید. در بخش Game Mode ماد موردنظرتان باید اضافه شده باشید که شما باید از آنجا آن را فعال کنید.

  • برای نصب نسخه جدید مادها: تنها کاری که باید انجام دهید این است که فایل جدید ماد را دانلود و سپس از حالت فشرده خارج کنید. پس از آن، کافی است که محتویات پوشه ماد را در پوشه بازی کپی و جایگزین کنید.
  • برای حذف مادها: اگر فایلی در پوشه art بازی جایگزین شده باشد، باید محتویات پوشه ORIGINAL ART FILES را در پوشه art کپی و جایگزین کنید. اگر پوشه‌ای به نام ORIGINAL ART FILES در پوشه بازی شما نبود، یعنی اینکه ماد نصب شده فایلی را در پوشه Art بازی جایگزین نکرده است. همچنین تمامی محتویات موجود در پوشه mods را نیز پاک کنید.

2 دیدگاه در “آموزش نصب ماد های بازی Rise of Nations

  1. Ali_shrek گفت:

    سلام انگار اشتباهی رخ داده چون وقتی که رو آموزش نصب ماد های call to arms میزنم وارد این صفحه میشم

    1. shadow گفت:

      سلام الان باید مشکلش برطرف شده باشه. مجدد تست کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *