آموزش نصب ماد

آموزش نصب ماد های بازی Arma 3

آموزش نصب ماد های بازی Arma 3

برای نصب ماد‌های Arma 3 شما نیازمند آخرین نسخه از بازی هستید، کرکی یا استیم فرقی نمی‌کند. برای نصب مادها، کافی است که مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ماد مورد نظرتان را از سایت ما دانلود کنید.
  • فایل Rar ماد را از حالت فشرده خارج کنید. باید پوشه‌ای که به شما می‌دهد اول آن @ باشد، اگر نبود و صرفا چند فایل با پسوند .pbo بود، خودتان باید یک فولدر بسازید.

برای مثال، تصور کنید که شما یک ماد به اسم IranSoldier دانلود کرده‌اید. برای اینکه لانچر بازی ماد را شناسایی کنید، باید یک فولدر بسازید، اول آن @ بگذارید و سپس اسم ماد را بنویسد. در این مثال، شما باید پوشه‌ای با اسم @IranSoldier بسازید. پس از آن محتویات ماد را از پوشه‌ای که از حالت فشرده خارج کردید، در آن بریزید.

  • وقتی کار بالا را انجام دادید، وارد مسیر بازی باید شوید. هر کجا که بازی را نصب کردید وارد شوید و پوشه ماد را در پوشه بازی قرار دهید.

برای فعال‌سازی، باید لانچر بازی را باز کنید. در لانچر بازی، احتمالا خود لانچر ماد را شناسایی کرده است و آن را می‌بینید. اگر نکرده بود، روی +Local Mod کلیک کنید و پوشه ماد را به آن بشناسونید. تمام. پس از آن کافی است که فقط تیک فعال‌سازی را بزنید و ماد را Load کنید. لذت ببرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *