معرفی ماد

بهترین مادهای بازی Hearts Of Iron IV

معرفی بهترین مادهای بازی Hearts Of Iron IV

Hearts of Iron IV یک بازی استراتژیک جنگ جهانی در سبک Wargame است. شما در این بازی بر خلاف دیگر بازی‌ها نبرد نیرو‌ها رو مشاهده نمی‌کنید و کنترلی بر آن‌ها ندارید، شما تنها نیرو‌های خود را مدیریت می‌کنید و استراتژی‌های کلی را مشخص می‌کنید، سپس مانند یک فرمانده در اتاق خود منتظر می‌مانید تا نتیجه نبرد مشخص شود. شما باید مشخص کنید که چگونه و به کجا حمله شود و با استراتژی مناسب نیرو‌هایتان را هدایت کنید. در این مقاله از مادز کلاب، می‌‌خواهیم به معرفی 10 تا از بهترین مادهای بازی Hearts Of Iron IV از میزان دانلود در فروشگاه استیم بپردازیم.

ماد The Road to 56 یکی از کامل‌ترین و محبوب‌ترین مادهای بازی Hearts Of Iron IV است. این ماد تایم لاین بازی را تا سال 1956 ادامه داده و برای آن محتوا تولید کرده است. علاوه بر این، برای تمام کشورهای بازی فوکوس‌تری اختصاصی ساخته شده است.

ماد زیبای Millennium Dawn بازی را به دوران مدرن و امروزی می‌آورد و شما می‌توانید هر کشوری را که می‌خواهید انتخاب و آن را کنترل کنید، شما می‌توانید از بین سال 2000 یا 2016 که هر کدام نقطه آغاز درگیری‌ها بودند، یکی را انتخاب کنید.

ماد Kaiserreich پرطرفدار‌ترین ماد تاریخی برای بازی Hearts Of Iron IV است. ماد Kaiserreich یکی از عمیق ترین مادهای تاریخی، با هزاران رویداد جدید، بهبود گرافیک، کشورهای جدید و حتی مکانیسم جدید! در ماد Kaiserreich، می‌توانید تاریخ را دوباره بنویسید.

اگر به دنبال تجربه جنگ جهانی اول در Hearts Of Iron IV هستید، پس این مد را از دست ندهید! این مد در جنگ جهانی اول دنبال می‌شود و می‌توان گفت که سیستم نبرد و تاکتیک بازی را متناسب با جنگ جهانی اول تغییر داده و بعضی هم بهبود بخشیده، تمام اتفاقات تاریخی قبل از شروع و حتی بعد از شروع جنگ کاملا اتفاق میوفتد، دیگر همه چی به خودتان بستگی دارد، می‌توانید جنگ را طبق سال تاریخی آن آغاز کنید و یا همچنان در صلح بمانید و در سال دیگر حمله کنید!

در این مد شما از سال 1910 شروع و تا سال 1944 که نزدیک به پایان جنگ است ادامه می‌دهید! هر سال موجود در ماد دارای سناریو مختلف است برای مثال سال 1910 و 1918 سناریو‌های جنگ جهانی اول بازی هستند و سال بعد از آن هم جنگ جهانی دوم، این مد در حال حاضر دارای سناریو‌های زیر است و همچنان در حال آپدیت شدن است. به ترتیب سال‌های 1910, 1914, 1918, 1941, 1943, 1944, 1944 و 1945.

این ماد به دکمه‌های اصلی و کاربردی بازی رنگ می‌بخشد و آن‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند.

ماد Old World Blues جهان بازی Hearts Of Iron IV را به کلی تغییر داده است. بازی از سال 2275 در جهان Fallout آغاز می‌شود. بازی دارای یک سیستم جنگ طبیعی است، AI‌های بازی به تجاوز‌ها علیه دیگر کشور‌ها واکنش نشان می‌دهند و زمانی که مخالفانشان ضعیف می‌شوند، حمله می‌کنند. این مد دارای هفتاد فوکوس جدید که بازی را هیجان انگیز کرده است و شما می‌توانید با هر یک از کشور‌های جهان Fallout به بازی بپردازید.

این ماد یک سناریو جنگ سرد را به بازی Hearts Of Iron IV اضافه می‌کند. این سناریو در سال 1949 درست بعد از تشکیل آلمان غربی شروع و تا اواخر سال 1999 یا 2000 ادامه پیدا می‌کند. بنابراین، شما می‌توانید 41 تا 51 سال بازی کنید.

سال 1962 است و دنیا درآستانه نابودی… جنگ جهانی دوم بیست سال به طول انجامیده است، اما میراث آن همچنان ادامه دارد. رایش آلمان از دریای اقیانوس اطلس به یکی از شهرهای بزرگ مسکو که تا به امروز بزرگ بود، سلطنت می‌کند و با مشت آهنین بر اروپا حکمرانی می‌کند. هزاران روز هر روز تحت استبداد آلمان زندگی می‌کنند و می‌میرند، آرزو می‌کنند برای یک آزادی که هرگز ممکن نیست بیاید.

ماد The Great War Redux در تلاش است تا نقص‌های ماد معروف The Great War را برطرف کند و این بازه تاریخی را جذاب‌تر نماید.

10 تا از مادهای پردانلود بازی Hearts Of Iron IV

امیدوارم از این لیست نهایت استفاده را برده باشید. مادهای همگی به صورت خودکار همراه با آخرین نسخه منتشر شده در استیم، به‌روزرسانی خواهند شد. شما می‌توانید مادها را به صورت تکی خریداری و برای همیشه به حساب کاربری خود اضافه کنید، یا اشتراک دانلود وب‌سایت را تهیه کنید و به صورت رایگان برای مدت زمان 1 تا 3 ماه به تمامی مادهای وب‌سایت دسترسی داشته باشید.


آموزش نصب مادهای بازی Hearts Of Iron IV

دانلود بازی Hearts Of Iron IV

4 دیدگاه در “بهترین مادهای بازی Hearts Of Iron IV

  1. رادمهر گفت:

    سلام با شکرازسایت وبتون یه درخواستی داشتم ازتون اینه که می‌شه ماد youjo senki رو هم امدیت کنید و بزارید داخل سایت یاتشکر

  2. Tixhawix گفت:

    سلام چرا نه اکانتم باز میشه نه قسمت درخواست ماد

  3. َامیر گفت:

    چرا نمی تونم خرید کنم؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *