معرفی ماد

معرفی مجموعه مادهای Loren (Warhammer 40000 Gladius)

معرفی ماد

مادساز محبوب بازی یعنی Loren، تعدادی ماد که خود ساخته است را به همراه چند تا ماد دیگر در یک مجموعه در استیم قرار داده است تا بازیکنان با اضافه کردن آن‌ها به بازی خود، گیم‌پلی بازی را به میزان قابل توجهی بهبود ببخشند. این ماد‌ها باعث می‌شوند که ساختمان‌های بازی بزرگ‌تر باشند، اندازه‌ی نیروهای دیگر به میزان عجیبی بزرگ نباشد، موسیقی و صداهای بیشتری در بازی باشد، تعدادی بالانس در گیم‌پلی انجام داده باشد و از همه مهم‌تر، بازی را چشم‌نواز‌تر کند. به تمامی بازیکنان این بازی، نصب این ماد پیشنهاد می‌شود.

توجه داشته باشید که در ترتیب فعال‌سازی مادهای ذکر شده، فراموش نکنید که ماد Revived Gladius+ را در زیر ماد Cities+ قرار دهید. برای تغییر ترتیب فعال‌سازی مادها، باید طبق آموزش نصب ماد که در همین پست آن را شرح داده‌ایم عمل کنید.

دانلود بازی Warhammer 40000 Gladius با لینک مستقیم از وب‌سایت استراتژیک کلاب

دانلود مجموعه مادهای Loren

آموزش نصب مجموعه مادهای Loren

برای نصب مادهای بازی Warhammer 40000 Gladius، باید ماد را ابتدا دانلود و سپس از حالت فشرده خارج کنید. پس از آن، باید پوشه ماد را کپی کرده و در مسیر زیر قرار دهید:

My Documents\Proxy Studios\Gladius\Mods\

پس از آن، مادها به راحتی توسط بازی شناسایی خواهند شد. شما همچنین می‌توانید با ورود به بازی و بخش Extra و سپس Mods، مادهای خود را در داخل خود بازی مدیریت کنید. توجه داشته باشید که در ترتیب فعال‌سازی مادهای ذکر شده، فراموش نکنید که ماد Revived Gladius+ را در زیر ماد Cities+ قرار دهید. برای تغییر ترتیب فعال‌سازی مادها، باید طبق آموزش نصب ماد که در همین پست آن را شرح داده‌ایم عمل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *